نوشتن در تاریکی

پشت این پنجره ،یک نامعلوم ،نگران من و توست

نوشتن در تاریکی

پشت این پنجره ،یک نامعلوم ،نگران من و توست

 

چرا اینجوری شدم؟

چرا انقدر بی تاب شدم بی طاقت.

چرا مگر قبلا نمی رفتی مگر قبلا هم همینطوری مارکوپولو نبودی ؟

چرا انقدر بی تابی میکنم پس چرا قرار ندارم ؟

چی شده ؟ سرم سنگینه..درد میکنه ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 31 فروردین 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته ساده و زیباییه..
بی تابی...شاید قراره خبری بشه..

[ بدون نام ] 1 اردیبهشت 1386 ساعت 02:53 ق.ظ

ehsase khoobi daram na az inke bitabio bigharar. ehsas ghoroor mikonam vase inke.....

[ بدون نام ] 5 اردیبهشت 1386 ساعت 01:55 ق.ظ

چرا اینقدر بی تابیت و بی طاقتیت کوتاه مدت هست؟ چرا زود ...؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد